Πτυχιακή εργασία: Instagram marketing-Μεθοδολογία, καλές πρακτικές & η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα

Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία μάρκετινγκ με πρώτους χρήστες τους νέους. Η επέλαση του ιντερνέτ και μόνο έχει ούτως ή άλλως επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με το καταναλωτικό κοινό μιας και αλλάζουν άρδην οι «κανόνες» του μάρκετινγκ. Οι πελάτες πλέον έχουν στα χέρια τους τον έλεγχο του τι θα δουν και τι όχι.

Τον Οκτώβριο του 2010 δύο απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Stanford ανέβασαν ένα app για το iPhone, το οποίο ονόμασαν Instagram. Μια δωρεάν εφαρμογή κοινοποίησης φωτογραφιών αρχικά μα και βίντεο μετέπειτα.
Το Instagram είναι το μέσο με την περισσότερο αυξανόμενη χρήση τα τελευταία χρόνια μεταμορφώνοντας το έτσι σε ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για τη διαφήμιση και την προώθηση. Διαφέρει όμως σε κάτι ουσιώδες σε σύγκριση με τα προηγούμενα από αυτό κοινωνικά δίκτυα. Για να φορτώσει κάποιος χρήστης υλικό στον προσωπικό του λογαριασμό είναι απαραίτητη η χρήση smartphone σε συνδυασμό με τη σύνδεση εκείνου σε κάποιο δίκτυο ιντερνέτ.

Το μεγάλο στοίχημα που καλούνται να κερδίσουν οι επιχειρήσεις σήμερα, είναι να ενταχθούν σε ένα νέο μοντέλο ανθρωπίνων σχέσεων που έχει αναπτυχθεί μέσω των Social Media Networks, καταλαβαίνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επικοινωνούν σε αυτά μα και το πως οι εντυπώσεις τους στα νέα αυτά μέσα επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Εκεί έρχεται να προστεθεί και το μάρκετινγκ μέσω του κοινωνικού δικτύου instagram ,το οποίο γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση τον τελευταίο χρόνο.

Tο instagram marketing δεν έχει γνωστοποιηθεί ευρέως ακόμα στην Ελλάδα οπότε στην συνέχεια της εργασίας θα υπάρξει πρωτογενής έρευνα με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που θα δοθούν σε καταναλωτές ώστε να διασαφηνιστεί η στάση που κρατάει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό απέναντι στο νέο αυτό είδος προώθησης.

Λέξεις Κλειδιά: διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, νέες τεχνολογίες, διαδικτυακή διαφήμιση, διαδικτυακό μάρκετινγκ

Δημιουργός: Kουράσης Κωνσταντίνος

Επιβλέπων: Δρ. Κοπανάκης Ιωάννης

PDF: Instagram marketing-Μεθοδολογία, καλές πρακτικές & η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα