Πτυχιακή Εργασία: Δυνατότητες των Εξειδικευμένων/Θεματικών Υπηρεσιών Κοινωνικής Δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών/εξειδικευμένων αγορών.

Υπάρχουν τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα όπως π.χ το Facebook ή το MySpace στα οποία μπορεί να γραφτεί οποιοσδήποτε και να δημοσιεύσει εκεί ότι θέλει. Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κοινωνικών δικτύων που έχουν μια πιο εξειδικευμένη θεματολογία, π.χ. ένα κοινωνικό δίκτυο μόνο για αυτούς που τους ενδιαφέρει η Φωτογραφία ή αυτούς που κατοικούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Αυτές οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης συνήθως απευθύνονται σε εξειδικευμένες αγορές(Niche Markets). Για αυτό το λόγο είναι συχνή η χρήση τους για προωθητικούς σκοπούς στις αγορές αυτές. Γενικά η δημιουργία ενός κοινωνικού δικτύου είναι πολύ δύσκολη από τεχνικής άποψης όμως υπάρχουν κάποιες υπηρεσίες που επιτρέπουν την δημιουργία ενός τέτοιου δικτύου χωρίς ιδιαίτερες εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις. Στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής θα διερευνήσουμε τις δυνατότητες δημιουργίας εξειδικευμένων κοινωνικών ιστοσελίδων (Social Networking Sites) με διαφορετικούς τρόπους. Θα γίνει εκτενής αναφορά στα διαθέσιμα εργαλεία/τρόπους κατασκευής κοινωνικών ιστοσελίδων (Social Go, Ning κτλ) καθώς και τις δυνατότητες κάθε ενός από αυτά. Θα διερευνηθούν οι δυνατότητες των εξειδικευμένων κοινωνικών ιστοσελίδων στα πλαίσια της εργασίας που περιλαμβάνει και μια έρευνα που αφορά γενικά τα κοινωνικά δίκτυα.

Δημιουργός: Λουιζίδης Αντώνιος
Επιβλέπων: Περακάκης Εμμαμουήλ

PDF: Δυνατότητες των Εξειδικευμένων/Θεματικών Υπηρεσιών Κοινωνικής Δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών/εξειδικευμένων αγορών