Μάνος Περακάκης
Λέκτορας στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσσογειακού Πανεπιστημίου.
Έχει αποκτήσει διδακτορικό τίτλο σπουδών (PhD) από τη σχολή Information Systems & Computing Research του πανεπιστημίου του Brunel (www.brunel.ac.uk ).
Ερευνητής στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυίας.
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: Human Computer Interaction, User Interface Design, Usability, User-Centered Design, Digital Marketing, SEO, Social Media Marketing, Web Design, Social Intelligence
Ο Μάνος Περακάκης είναι καθηγητής εφαρμογών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) του ΤΕΙ Κρήτης και υπεύθυνος τεχνικού και δημιουργικού τομέα στο εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας (e-business intelligence lab www.e-bi.gr ). Διδάσκει μαθήματα σχετικά με σχεδιασμό, κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδων (Web Design), κοινωνικά δίκτυα (Social Media), Στρατηγική προώθησης μέσω διαδικτυακών καναλιών (e-Marketing Strategy), βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) καθώς και επεξεργασία γραφικών/βίντεο μέσω υπολογιστή για τη δημιουργία προωθητικού υλικού.
To 2000 αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Essex με τον τίτλο του BSc in Computer Science. Συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Bristol όπου απέκτησε τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc in Advanced Computing ( Internet Technologies and Multimedia). Από το 2011 είναι διδακτορικός φοιτητής στο πανεπιστήμιο του Brunel της Αγγλίας σε θεματολογία σχετική με σχεδιασμό ιστοχώρων και Μάρκετινγκ για την Διαδικτυακή Τηλεόραση (Connected TV).
Πριν ακόμα ολοκληρώσει τις σπουδές του για το βασικό πτυχίο διατέλεσε συντονιστής έργου και προγραμματιστής στην κατασκευή του πρώτου ελληνικού τίτλου Computer Game σε CDROM («Runaway – Απόδραση») το οποίο εκδόθηκε από την MLS Πληροφορική το 1998. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του εργάστηκε στην Encode Α.Ε. ως αναλυτής – προγραμματιστής πάνω σε ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικής ασφάλειας. Κατά την διάρκεια της θητείας του στον Ελληνικό Στρατό εργάστηκε στον σχεδιασμό-ανάπτυξη αυτόνομων πακέτων software για τις ανάγκες του στρατού ενώ μετά το πέρας της θητεία του εργάστηκε στην ανάπτυξη εφαρμογών για οικονομική διαχείριση .
Είναι ένας εκ των δυο ιδρυτικών μελών και τεχνικός υπεύθυνος του γνωστού portal asxetos.gr το οποίο ξεκίνησε το 2000 και έγινε ένα από τα μεγαλύτερα ανεξάρτητα ελληνικά portals με 10.000-15.000 επισκέψεις την ημέρα. Επίσης στο ενεργητικό του υπάρχουν και άλλα γνωστά ελληνικά sites όπως το kalpes.gr, shopcorner.gr, lagoniko.gr κ.α. Από την ενασχόλησή του με τα παραπάνω αλλά και πολλά άλλα Web Sites έχει αποκτήσει μεγάλη εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού/ανάπτυξης ιστοσελίδων καθώς και σε θέματα προώθησης και διαφήμισης μέσω διαδικτύου (SEO, internet marketing, banners, viral campaigns κτλ).
Έχει συμμετάσχει στα παρακάτω ελληνικά ερευνητικά προγράμματα: «Ανάπτυξη Portal Αγροτουρισμού, δοκιμή πεδίου κατά την πλήρη λειτουργία του Δικτύου» (LEADER+) , «Ηλεκτρονικό Κέντρο Διαφήμισης και Εμπορίου Νομού Λασιθίου (ΕΡΜΗΣ)» (LEADER+), «Ενιαίο GIS πληροφοριακό σύστημα για το δήμο Ιεράπετρας με έμφαση στη διαχείριση υδάτινου δυναμικού και των αντίστοιχων δικτύων υποδομής».
Από το 2006 διδάσκει στο τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στον τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Για το τμήμα, έχει σχεδιάσει την διαδικτυακή του παρουσία καθώς και την διαδικτυακή πύλη A-ZMarketing.gr, για την ανταλλαγή γνώσης ανάμεσα στην ακαδημαϊκή αλλά και την εμπορική κοινότητα τους μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει σε πολλά έργα διαδικτυακής προώθησης, όπως η προώθηση του ΤΕΙ σε νέους φοιτητές, το ηλεκτρονικό κέντρο εμπορίου του νομού Λασιθίου καθώς και η τουριστική προβολή του δήμου Ιεράπετρας στο Internet (visitIerapetra, ierapetra.gr κτλ) μεταξύ άλλων. Επιπλέον, συμβάλει στην διαδικτυακή προώθηση τοπικών επιχειρήσεων σε συνεργασία με φοιτητές του τμήματος στα πλαίσια του ετήσιου παγκόσμιου διαγωνισμού της Google για το Adwords (Google Online Marketing Challenge) όπου εκπαιδεύει τις ομάδες φοιτητών από το 2011 και κάθε για κάθε χρόνο μέχρι σήμερα. Τέλος, είναι ομιλητής σε σεμινάρια για την αξιοποίηση του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ σε εκπαιδευτικούς, ξενοδόχους και επιχειρηματίες, όπως το «e-Marketing Conference for Business | Crete 2013».