Πτυχιακή Εργασία: Η ιστορία και το μέλλον της τηλεοπτικής διαφήμισης.
Η διαφήμιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ανάπτυξης της αγοράς στις μέρες μας. Υπάρχει μια πληθώρα μέσων τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προωθηθεί η διαφήμιση. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής παρουσιάστηκαν τα σημαντικότερα από αυτά μέσα στην πορεία του χρόνου. Δίνονται πληροφορίες για την ιστορική εξέλιξη της διαφήμισης, από την αρχαιότητα ως και σήμερα, και παρουσιάζονται εν συντομία οι διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, αναλύονται τα βασικότερα είδη διαφήμισης, και δίνεται έμφαση περισσότερο στην περίπτωση της τηλεόρασης. Έτσι, παρουσιάστηκαν τα σημαντικότερα στοιχεία αναφορικά με την εξέλιξη της τηλεόρασης τόσο ως μέσο γενικότερα, όσο και ως διαφημιστικό μέσο, με τα βασικότερα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του. Παράλληλα, παρουσιάζεται η τάση που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια, με βάση την οποία υπάρχει μια στροφή προς την εγκατάλειψη των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης και την χρήση των νέων τεχνολογιών, και ειδικότερα του διαδικτύου και της πληθώρας των εφαρμογών του.
Δημιουργός: Φλοκκά Χρυστάλλα
Επιβλέπων: Παναγιωτάκης Κωνταντίνος
PDF: Η ιστορία και το μέλλον της τηλεοπτικής διαφήμισης.