Πτυχιακή Εργασία: Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας.
Η προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, διαφημιστικά φυλλάδια κτλ, με τις εταιρίες να αναζητούν καινούργιους τρόπους και μεθόδους για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίας τους. Μια από αυτές είναι τεχνολογία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality – AR). Η τεχνολογία Augmented Reality, θολώνει το όριο μεταξύ του τι είναι πραγματικό και τι είναι υλοποιημένο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενισχύοντας τα αισθητηριακά ερεθίσματα της ακοής και της όρασης με ήχους, βίντεο και γραφικά ή δεδομένα εντοπισμού θέσης (Global Positioning System – GPS) Η augmented reality τεχνολογία έχει αρχίσει να προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών και περισσότερο των μεγάλων εταιριών σαν ένα σημαντικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Μέσα από αυτήν την εργασία μεθοδεύεται μια προσέγγιση της χρήσης της augmented reality τεχνολογίας ως ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε αναλυτικά στο τι είναι η augmented reality τεχνολογία, ποια τα βασικά χαρακτηριστικά της, πότε ξεκίνησε η εφαρμογή της και πως μπορεί η εφαρμογή της να συμβάλει σημαντικά στην προώθηση προϊόντων. Επίσης θα γίνουν μελέτες χρήσεως χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που εκμεταλλεύτηκαν την τεχνολογία augmented reality. Επίσης θα γίνει λεπτομερής μελέτη των τρόπων κατασκευής μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ενώ στο πρακτικό μέρος της εργασίας θα κατασκευαστεί εφαρμογή που θα εκμεταλλεύεται οπτικά μέσα ώστε να εντυπωσιάσει τον χρήστη της, στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.
Δημιουργός: Κουτρελάκος Νικόλαος
Επιβλέπων: Καπανταϊδάκης Ιωάννης
PDF: Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας.