Πτυχιακή Εργασία: Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων.
Οι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T). Η περίπτωση του interactive marketing θα αποτελέσει τη βάση της μελέτης αυτής δεδομένου ότι η νέα τηλεόραση θα προσφέρει στο μέλλον διαδραστικές υπηρεσίες και πρόσβαση σε Διαδικτυακό περιεχόμενο. Πιο αναλυτικά: Αρχικά στο πρώτο στάδιο θα μελετηθούν οι δυνατότητες της νέας τηλεόρασης και οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει. Θα μελετηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της νέας τεχνολογίας παροχής τηλεοπτικών υπηρεσιών καθώς και η επίδραση της στην Ελληνική κοινωνία και την αγορά. Η υιοθέτηση της νέας τηλεόρασης στην ψηφιακή της μορφή θα επιφέρει αλλαγές στο χώρο της διαφήμισης δεδομένου ότι πολλές υπηρεσίες της θα προσφέρονται μελλοντικά διαδραστικά, δίνοντας τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει το τηλεοπτικό περιεχόμενο που θέλει να παρακολουθήσει. Η μετάβαση αυτή, στη νέα εποχή θα επηρεάσει τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, οι οποίες θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Με βάση τα παραπάνω το δεύτερο στάδιο της πτυχιακής εργασίας, θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών, που μπορούν να υιοθετηθούν για την νέα ψηφιακή εποχή. Οι στρατηγικές που θα αναπτυχθούν θα βασισθούν σε ήδη υπάρχουσες προσεγγίσεις, οι οποίες θα μελετηθούν αρχικά και θα τροποποιηθούν σε επόμενο στάδιο για τη συγκεκριμένη μελέτη. Βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη αυτή θα αποτελέσει το interactive marketing, το οποίο θα μελετηθεί διεξοδικά. Η πτυχιακή αυτή εργασία θα αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη ερευνητικών αποτελεσμάτων και τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Ενδεχόμενα ερευνητικά αποτελέσματα, τα οποία θα προκύψουν, θα δημοσιευθούν είτε σε πρακτικά Διεθνών Επιστημονικών Συνεδρίων είτε σε τόμους Έγκριτων Επιστημονικών Περιοδικών και θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω έρευνα, μελλοντική αξιοποίηση και μετάδοσή τους σε άλλους ερευνητές.
Δημιουργός: Γκόρου Αρχοντία-Μελίνα, Καπάκη Καλλιόπη
Επιβλέπων: Μαστοράκης Γεώργιος
PDF: Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων.