Πτυχιακή Εργασία: Μελέτη ενοποίησης τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας και IMS για την αξιοποίηση δεδομένων και τη χάραξη πρωτότυπων στρατηγικών μάρκετινγκ.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και την ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ που προκύπτουν μέσα από την ενοποίηση του IMS και των τεχνολογιών που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία. Για αυτό το σκοπό η εργασία χρησιμοποιεί τρία βασικά εργαλεία, το IMS, το κινητό μάρκετινγκ και τις νέες τεχνολογίες της κινητής τηλεφωνίας. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο στάδιο μελετάει την έννοια, τη σημασία και τα πλεονεκτήματα των παραπάνω εργαλείων. Στο δεύτερο στάδιο προτείνει εναλλακτικές στρατηγικές που μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τη σύγκλιση του IMS και των κινητών δικτύων. Στο τρίτο στάδιο προτείνεται μία καινοτόμα στρατηγική ενοποίησης του IMS και του κινητού μάρκετινγκ με σκοπό τη δημιουργία στοχευόμενων προφίλ χρηστών και στοχευόμενης διαφήμισης. Οι στρατηγικές που θα αναπτυχθούν θα βασισθούν σε ήδη υπάρχουσες προσεγγίσεις, οι οποίες θα μελετηθούν και θα τροποποιηθούν για τη συγκεκριμένη μελέτη και θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία νέας γνώσης στον τομέα του κινητού μάρκετινγκ.
Δημιουργός: Ταμπακάκη Άννα
Επιβλέπων: Μαστοράκης Γεώργιος