Το μάθημα Διαφημιστική Εκστρατεία είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης.  Το μάθημα διδάσκεται στο Τμ. Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) καθώς και στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του Τμ. Διοιήκησης Επιχειρήσεων (Άγιος Νικόλαος).

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη Διαφημιστική Καμπάνια για ένα υπαρκτό προϊόν, συνήθως με την αρχική καθοδήγηση της επιχείρησης του προϊόντος (στο Marketing Brief).

Τα βήματα που καλούνται να ολοκληρώσουν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι το Marketing Brief, το Creative Brief, το Budgeting, το Media Plan, μια παράλληλη δράση (π.χ. σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια) καθώς και ένα Διαφημιστικό Βίντεο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις διαφάνειες από την τελική παρουσίαση καθώς και το Διαφημιστικό Spot (TVC) που ανέπτυξαν οι φοιτητές για το προϊόν που επέλεξαν κατά τη διάρκεια του έτους 2014. Ο διδάσκων του μαθήματος για το 2014 είναι ο Μάνος Περακάκης, μέλος του εργαστηρίου e-bi Lab.